I wonder..

... If I ever cross your mind, for me it happens all the time...
Lady Antebellum- need you now

Har lyssnat på låten otaliga gånger och den mening som verkligen satt sig är just denna, låten är förövrigt otroligt bra!!!

Idag började dagen 6.50 med uppgång och morgonrutiner innan det var dags att dra till jobbet. 8.45-17.15 var det full rulle på Explora men ändå otroligt lugnt, inga olyckor, inga trasiga grejer och inga arga gäster! Fick tillochmed lite tid att dra fram kritor, stämplar och papper och bjöd in till alla som ville att måla, väldigt roligt faktiskt.
När jag kom hem från jobbet blev det en löprunda i fors och sedan ett kvällsdopp i örsviken med Fredrik, Mehdi, Carro och hennes kompis, lite kallt i luften men faktiskt helt okej badtemperatur i vattnet.

Nu har jag duschat och sitter och kollar på shoppaholics på trean, inte riktigt friska kvinnor. Det blir nog iaf sängen snart för jag ska ju orka gymma imorgon förmiddag.


Kommentarer
Postat av: Annie

Ja jag får väl vara rätt glad att jag har jobb i sommar ja, kan man göra roliga saker till hösten och vintern, åka till nåt varmt land kanske? :) (kan du inte skriva din mejl i kommentaren så jag svarar på kommentaren där istället) :)

2010-07-06 @ 18:43:01
URL: http://livetenligtannie.blogg.se/
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Åh vilken fin header du har!! Riktigt sommrig :D

2010-07-06 @ 18:51:19
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0