ingen dramatik precis

Dagen har varit riktigt lugn och fin, även om det faktiskt varit en del gäster på Universeum. Absolut ingen dramatik men en väldigt trevlig dag som trots allt gått ganska fort. Blev ingen regnskog för min del idag som det borde utan jag fick äran att leka i värmen på Explora hela dagen, jösses vad det tar på krafterna att vara glad och positiv i 8 timmar i ett kvavt rum fullt med höga ljud och spralliga barn men det är som tur väldigt roligt.

När jag kom hem blev det 1,5 timmes återhämtning innan jag gav mig ut i löparspåret för att springa en runda på 5 km i sånt där härligt och högt tempo, och trots att huvudet var mosigt efter en dag på jobbet så mådde jag helt otroligt bra efter, lite ömma vader bara.

Nu sitter jag förövrigt och kollar kiss of the dragon och ska väl snart sova, ska köpa mig ett par fotriktiga sandaler (till jobbet) imorgon för att slippa benhinneinflamationen som jag dras med. Sedan blir det ett långt cykelpass, beachen och till sist gymmet. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0