Kärlek vid första ögonkastet

I förmiddags tog jag, mamma och pappa en vända till freeport för att jag skulle köpa mig riktiga skor att ha på jobbet och på scorett hittade jag dessa, vanliga remsandaler.

Därefter fortsatte vi varvet runt och när jag såg skylten WESC så dök jag in i den nya affären som jag faktiskt inte visste hade öppnat. Därifrån fick jag med mig:



PLUS, en svart gosig tjocktröja med knappar i ryggen.

När jag nu handlade så mycket så fick jag en liten present, nämligen:


När vi kom hem från våran shopping runda så käkade vi mat och jag bestämde mig för att cykla runt onsalahalvön, en runda som är ungefär 3mil och tog 1,5 timme. Det sög rejält i benen sista biten kan jag avslöja. Efter min cykeltur så var jag ganska slut men efter 2 timmars vila så bar det av till gymmet, ett bål/axel pass, riktigt nice.

Nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar på drakarnas rike!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0