Regnar det?

Idag spöregnar det och blåser något kolosalt mycket, nästan lite stormvarning på det där, inte alls kul, speciellt inte när man är ledig!

Har haft en väldigt fullplanerad dag hittils då jag har gjort diverse hussysslor såsom diska, tvätta och städa badrummet, sedan var jag även nere på banken och beställde ett nytt bankkort men det kommer inte förrän om 3-5dagar.
Avslutade förmiddagen med ett gympass, körde ett hyfsat tungt benpass men sparade ändå lite kraft tills ikväll, för då är det dags för träning med laget igen, har längtat hela veckan!
(målade även naglarna när jag kom hem, om det nu räknas som något vettigt)


Allt ovanför hann jag med innan klockan 13.00 och sedan dess har jag i princip bara degat framför datorn och ätit lite nötter. Men det är iaf snart dags för lite riktig mat för att sedan åka till träningen!

Kvällen blir lugn eftersom jag jobbar imorgon (och på söndag), drar väl en film eller nått annat i min ensamhet, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0