Regnet det bara öser ner

Nu var det några dagar sedan jag skrev något men dagarna bara rinner iväg här på jobbet och när jag kommer hem på kvällarna finns ingen lust att starta datorn, skönt faktiskt!

Aja, som sagt jag har jobbat de senaste dagarna och igår kväll blev det även födelsedagsfest för bästa brorsan som fyllde 18, stort grattis! Det var en riktigt trevlig fest även för min del och det blev en hel del minglande med Filips kompisar. Nu sitter jag på jobbet och njuter av att jag inte behöver lyfta ett finger för att det ska bli rent och fint hemma igen efter diverse kladd och skräp hemma. Däremot ser det ut som om det blir en fullspäckad dag här på jobbet istället, slutar inte förrän 21:15 ikväll och när jag kommer hem blir det mys i soffan!
Imorgon blir det kanske ett besök hos Marcus i Lidköping, och även gratta morfar som fyller 79 isf.  Men vi får väl se.

Nu, back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0