Sol och värme åt alla !

Nu är jag sådär bra på att uppdatera igen, men jag skyller på att jag har för mycket roligt för mig jämt..

"Tältningen" i lördagskväll var iaf väldigt lyckad, hade riktigt mysigt där uppe i skogen med riktigt trevligt sällskap. Det var både bad, grillning, sjungande, gitarrsolon och ljust ända tills jag åkte hem vid kvart över tolv.

Jobbet igår var rätt okej också, ganska lite folk och väldigt mycket bastu bara, men vi hade trevligt som vanligt. På vägen hem mötte jag upp Marcus och Albin på centralen och vi åkte hem tillsammans för att äta pizza och ta ett kvällsdopp i Åsa. Den sena kvällen spenderade vi med att kolla på scrubs innan vi la oss vid 2. Kollade förresten på matchen oxå, bra Spanien!!!!

Imorse vaknade jag och Albin tidigt och bestämde oss för att jävlas med Marcus och Filip för att få upp dem ur sängen och jösses vilket morgonhumör de där killarna har, men men fick upp dem tillslut så att vi kom iväg till freeport för lite shopping innan stranden väntade. Efter några timmar på stranden var det dags för killarna att åka hem till Lidköping igen, tråkigt. Men men, jag träffar ju dem snart igen.

Nu sitter jag iaf i trädgården och njuter av värmen i skuggan och ska dra mig mot gymmet om två minuter, tjofräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0