Två mysdagar i Lidköping

Igår började dagen med en löprunda innan jag, Filip och Oscar tog våran packning och åkte upp till gänget i Lidköping. När vi kom upp besökte vi först mormor och morfar för att säga grattis till morfar som fyllde 79. Därefter åkte vi vidare till Marcus där även Adam var. Vi degade en stund innan vi begav oss ut mot deras stuga på kållandsö.
Vi installerade oss i stugan och bestämde oss ganska snabbt för att en tur i båten vore trevligt så vi åkte ut till en kobbe och chillade innan vinden blev för kall och vi drog oss tillbaka. Marcus sprillans nya keps åkte i vattnet på hemvägen så Adam fick fiska upp den, den blev ju ren iaf.
På kvällen kom även Jenny och Tobbe ut och vi grillade och kikade film innan sängen lockade. Vid två låg vi alla i våra sängar och som vanligt vaknade jag först. Tobbe vaknade tidigt han också så vi gick och åt frukost medans de andra trynade vidare, senare kom även Filip. Vid 11 bestämde vi att de var dags för resten att vakna och jag var super snäll mot Marcus när jag väckte honom med en mjuk klapp (smekning) under hakan. Jenny och Oscar kom snabbt upp på fötter och när alla var uppe så blev det ganska snart ett dopp i sjön. Dagen flöt på lungt och stilla och vi bara degade. Framåt halv5 begav vi oss hem mot Kungsbacka igen och förhoppningsvis så träffar vi vårat goa gäng snart igen!

När jag kom hem blev det direkt till gymmet (förvånad?). 1,5 timmes ben/bröst med passning från Patrik gick riktigt bra och nu känns det som om jag börjar få kontroll på bänkpressen, skönt! Kommer dock ha svinig träningsvärk i brösten imon, men det är det värt.

Nu ska jag iaf duscha och gå och lägga mig, imorgon väntar jobb!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0