åååh Eclipse!!!

Började dagen med att köra mamma och hennes kollegor till Säve flygplats, tog rätt lång tid men det är trevligt att upptäcka nya vägar, speciellt om man kör pappas sprillans nya Audi. Efter vändan ut på Hisingen åkte jag tillbaks in mot stan för att ställa bilen utanför Liseberg och ta en vända till jobbet innan bion.
Snackade en stund med mina kollegor innan jag drog mig mot Bergakungen, på vägen blev det donken också så jag åt en mcfeast meny på stående fot och träffade upp Andréa, Jessica och en tjej till 20minuter innan filmen börja, och ni som känner mig och hört mig dilla den senaste veckan vet att jag såg Eclipse, som jag längtat!

Filmen var över alla förväntningar och helt klart bäst av de tre filmer som kommit ut, och det kändes ännu mer lyckat när så mycket fanns med i boken, helt otroligt bra! Och alla skådisarna gjorde rollerna ännu bättre i Eclipse än tidigare och de två timmar som jag smalt i biofåtöljen flög i väg något otroligt snabbt och när filmen var slut kunde vi alla gå hem med ett stort leende på läpparna..!

Efter filmen gick jag upp till jobbet igen och fortsatte prata med lite folk innan jag, Erika och Albin satte oss ner i konferans rummet och lyssnade på Anders case genomgång och introduktion för oss nyaste guider, det var en riktigt bra genomgång och det kändes bra att få lära sig lite mer om rutiner och annat nyttigt.

Vi var klara 21.15 och då promenixade jag tillbaks till bilen och åkte hem!

En riktigt lyckad dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0