Årets första dopp!

Idag var jag uppe tidigt och gymmade duktig som jag är, därefter blev det ett snabbt ombyte och iväg till beachen. Det har varit otroligt varmt och skönt idag så för första gången i år har jag badat och för första dagen på en månad känner jag mig nästan helt frisk, får hoppas att badandet inte ställer till det nu, men det var faktiskt nästan skönt i vattnet så det var ju bra.

Efter några timmar på stranden åkte jag hem för att äta och powernappa lite innan cooper-testet.

Cooper testet gick sådär, jag kände av förkyldningen hela tiden men jag tog mig runt på en inte allt för dålig tid. Efter löpningen drog hela gänget (dvs laget) till heidhallen för att träna handboll 1,5 timme. Träningen gick bra även om benen var lite tunga och mitt vänstra knä spökar, inget allvarligt men känslan är ändå obehaglig. Men efter den här veckan så får kroppen lite semester i 3 veckor där det bara blir 3gym och 3löp varje vecka och en massa jobb.

Imorgon ska jag vara chaufför till Säveflygplats och lämna av mamma och hennes kollegor som skall till Skottland på tjänsteresa. Därefter ställer jag bilen i stan och går på premiären av Eclipse med Andréa och några till. Äntligen! Som jag har längtat.
Efter ett härligt biobesök skall jag på introduktionsmöte på jobbet och är hemma någon gång efter 22 så det blir en dag med fullt ös!

NU är det snart dags för sängen, är riktigt trött!
Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0