Basket case

Läste reccensionen på helgens Green Day koncert och huh så avundsjuk jag är på Filip som var där och fick chansen att höra mina absoluta favorit låtar live, aja jag kan ju iaf fortsätta lyssna på dom som vanligt.

Imorse väckte förövrigt mamma mig klockan 9 och tyckte jag skulle börja göra mig i ordning för jag skulle tydligen vara hos henne på jobbet och bli undersökt 10.40. Så det var väl bara att gå upp och göra sig i ordning. Efter 15minuters undersökning köpte jag med mig halstabletter och åkte till coop för att köpa brassestolar. När jag kom hem ringde jag till Elgiganten och Microsoft angående min dator och det tog ungefär 10min och därefter började jag med matlagningen samtidigt som jag sitter här och degar framför datan.

Ikväll blir det träning som vanligt och sen får vi se vad som händer.

Ska fortsätta med maten nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0