begär?!

Hahah, jag kom och tänka på en sak när jag låg på stranden förut idag, nämligen begär och varför dom finns?! Varför ska man behöva få sånna där måste ha eller vill ha känslor ibland när man egentligen har det man behöver och inte alls egentligen vill ha föremålet för begäret? Någon som har ett bra svar får gärna dela med sig!

Aja förövrigt idag så började jag och Filip dagen med en vända till K1 och Freeport så han äntligen kunde köpa sig en väska och lämna tillbaka min. Därefter tog vi bilen ut till Åsa för att sola och bada (jag badar inte än pga förkyldningen). Jag och Jenny låg och tittade på människor och kommenterade dem och det var både positivt och negativt, bland annat så tyckte vi väldigt synd om några småtjejer som var otroligt överviktiga och att vi inte kunde förstå hur föräldrar väljer att utsätta sin barn för något sånt, osv.
Efter 3 timmar på stranden så var jag tvungen att dra mig hemåt för att käka innan träningen som idag började med ett 400meters lopp, det blev en förbättring på 5 sekunder för min del så jag får väl vara nöjd. Därefter vart det handboll med mycket spel som gällde, det gick bra men det är sjukt jobbigt att träna när man är kissenödig om någon undrar. Vi avslutade träningen med lite fys, sen var det bara att dra sig hemåt...

Inget mer av intresse har hänt idag så nu går jag och lägger mig så att jag hinner gymma imorgonbitti!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0