Duktigt Elin !

Imorse var jag uppe tidigt trots att jag inte börjar jobba förrän 13.45, bara för att hinna gymma och köpa present innan. Det var knappt en kotte på gymmet så det gick väldigt snabbt att köra igenom mitt armar/axlar-pass.
Duktigt av mig!!

Nu ska jag äta och alldeles strax dra mig mot jobbet. Ett kort pass idag, bara 3,5 timme för inskolning på Explora.

Förresten så var gårdagen väldigt lyckad (trots att den började uselt) ! Andreas var här och umgicks med mig i flera timmar, vi snackade massor, åt mat och pluggade lite innan det blev dags för mig att dra mig mot träningen. Träningen var rolig och gick bra, löpningen efter gick oxå bra, så jag var nöjd när ja la ifrån mig min bok -utläst igår kväll.

Nu blire käk.. tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0