En riktigt bra helg

Har inte bloggat på hela helgen men jag har haft fullt upp, vilket bara har varit roligt!...
Fredagskvällen bestod först utav ett spinning och bodypump pass på verket med laget, därefter skyndade jag hem för att slänga i mig lite mat och sminka mig innan Oscar och Filip gav mig skjuts till högsbo där vi hade kick-off med jobbet hos Kjell. Senare på kvällen begav vi oss ut på stan, Nef blev målet för kvällen och vi dansade och snackade ett bra tag. Hade iaf en riktigt, riktigt rolig första kick-off med jobbet men drog hem redan vid två för att hinna sova några timmar innan lördagens jobb.

Lördag och söndag har jag jobbat heldagar 9.45-18.15, och det har mest varit roligt, såklart lite långtråkigt emellanåt men jag har absolut världens bästa jobb.

Nu är jag ledig i två dagar innan jag ska jobba igen, skönt att ta igen sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0