förkyldning suger!

Nu har jag varit förkyld i två veckor (sedan studenten) och jag har faktiskt tröttnat rejält på att hosta, vara tät i näsan och allmänt seg. Någon som har en mirakel kur får gärna höra av sig!

Idag då, skulle ha varit med Andreas idag men han bangade så jag satte mig i en stol på altanen och (nästan) sträckläste 200 sidor i den sista boken om Lisbeth Salander. Därefter åkte jag och tränade, handboll i drygt en timme och därefter hinderbana och stationsfys. Trots förkyldningen gick träningen bra, tappade dock kraft i sista delarna av fysen, men värre än så var det inte. Har dock förbannad mensvärk, vilket är väldigt ovanligt för min del men det gör det inte bättre, ursch på det.

Ska snart ta och dra mig mot sängen, blir nog en tidig kväll trots att jag faktiskt är ledig i morgon också..

Nu har jag inget mer att dela med mig av, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0