Glad midsommar!

Idag har jag spenderat 4 timmar på stranden i Åsa, jätte skönt med sol och värme och midsommar såklart!
När jag och Filip kom hem igen blev det lite förkäk och en nice dusch för att sedan slänga på sig en fin sommarklänning. Det är fortfarande en timme kvar tills gästerna kommer och det känns som om det kommer bli en riktigt mysig kväll!

Imorgon och på Söndag så är det jobb för min del, 11.45-21.15 så om någon tröttnat på sommaren redan så är det bara att besöka Universeum.

Nej nu ska jag gå ut och prova min fina midsommarkrans som mamma varit snäll och gjort och resten av kvällen njuter jag utav sol,värme,god mat och trevligt sällskap!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0