Härliga dagar!

Igår var jag på jobbet större delen av dagen, utan att jobba. Hade först HLR utbildning som var riktigt bra faktiskt, därefter magdans med guiderna. Det är fruktansvärt svårt att dansa magdans och det gör jätte ont i höfterna om man är lika stel som mig men det var roligt. Efter lite ombyte hade vi lite möte med alla guider om info från företaget, därefter lyssnade vi på våran VD och viceVD innan vi lyssnade på en helt enormt rolig föreläsning, nästan alla låg ner i stolarna och skrattade, för Tomas som föreläsaren hette hade ett helt otroligt sätt att fånga publiken och förmedla så att alla hängde med.

Efter en timmes skratt drog vi upp på balkongen på fyran och minglade och after-workade. När det blev lite kyligt satte vi oss (guiderna) i akvariehallen och fortsatte att prata. När kvällen var slut fick jag skjuts till Kungsbacka utav Medhi's mamma, jätte snällt. Det var en otroligt lyckad kväll, tack!

Idag ägnade jag några timmar på stranden i Åsa innan det blev käk och träning. Träningen gick bra även idag, och det är så fruktansvärt roligt att träna med a-laget. Dock är det bara en vecka kvar till semestern, tyvärr, men det ska även bli skönt att få vila upp sig lite.

Imorgon är det midsommar och jag har knappt några planer alls, det blir förhoppningsvis gym på morgonen, därefter en stund på beachen och därefter en trevlig middag med lite gäster till mamma och pappa. Därefter blir det nog krocket med min barndomskompis Kim, lugnt och skönt men roligt såklart!

Näh nu ska jag gå och köpa frimärken!
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0