hujeda mig..

Det blev inte många minuter sol i förmiddags men ändå lyckades jag bränna hela bröstet, skumt. Det blir iaf brunt och fint imorgon. Läste förövrigt ut min 700 sidor tjocka bok, kalla mig galen (det gör Filip) som lyckas läsa så mycket på 3 dagar, men när jag väl börjat ska det till mycket för att jag ska sluta, den var grym, väldigt mycket bättre än filmen!
Nu behöver jag bokförslag inför resten av sommaren!

Efter att ha spenderat hela dagen hemma på altanen begav jag mig till gymmet för att pumpa ut all energi ur kroppen. Vilket skulle visa sig vara ganska enkelt för min kropp är fruktansvärt nedbruten just nu, förkyldningen och all träning har väl inte varit den optimala kombinationen. Men men jag klagar inte! Jag fick iaf gjort det jag skulle även om det var ovanligt tungt.

Nu sitter jag nyduschad och fixar lite med datorn, ska nämligen försöka skriva ut mina tackkort, men först behöver jag en skrivare, pappa kommer till undsättning!

Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0