Jag hatar kackerlackor!

uhuuu.. blev nästan överfallen av ett gäng kackerlackor när jag skulle ställa ut kackerlacksfällor i regnskogen på jobbet när vi stängde, äckliga små jävlar som lyckas rymma sådär. Fick iaf trampat ihjäl de flesta som hade lyckats ta sig ut men det var med rysningar över hela kroppen som jag lämnade regnskogen idag.
För övrigt har det varit på tok för lugnt idag men det är väl förhoppningsvis lugnet före stormen, för när högsäsongen kommer så lär det bli trångt. Så om någon planerar att besöka Universeum, passa på att göra det snarast.

När jag kom hem blev det iaf käk och sedan bar det av mot gymmet, ett rygg/axlar-pass som gick bra, imorgon blir det ben/bröst och förhoppningsvis så träffar jag Patrik så han kan passa åt mig...

Funderar på om stranden vore nice imorgon? hmm.. lockande iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0