Lördag 5/6

Igår tog Kungsbackas treor studenten och jag vart lite smått avis för jag skulle gärna tagit studenten en gång till! Men aja, uppvaktade iaf några gamla kompisar innan jag fick skynda mig hem och byta om innan träningen. Ett handbollspass på 1,5 timme och därefter 30minuter med intervaller, rätt jobbigt i våran kvava hall.
När jag kom hem och hade duschat bar det av upp till Kim, en barndomskompis till mig som tog studenten, jag uppvaktade honom lite till och passade såklart på att äta mat.
Var hemma igen vid tio och kollade på så ska det låta innan jag entrade sängen...

Imorse var det tidig uppgång för att bege sig till Träningsverket i Sisjön för att (för andra gången på 2 veckor) testa styrkan i bänkpress och dips. I bänkpress går det åt helvete just nu så får väl be Patrik pusha sönder mig på gymmet under sommarn men jag förbättrade mig med 2 dips på bara två veckor, det är ganska okej måste jag säga. Efter 1,5 timme gymmet bar det av hemåt för att ta en vända till Freeport med mamma och försöka hitta ett par korta jeansshort och scooore, jag hittade ett par helt perfekta på fox! Sen gick vi bara en stund innan vi åkte hem för att äta mat. Sedan dess har jag suttit i solen i bikini och stekt mig i sällskap av min bok, flickan som lekte med elden, den andra i serien om Lisbeth Salander, as bra!

Nu i kväll har mamma tantkväll här hemma för pappa är ute och seglar och Filip är på Green Day (jag är såååå avundsjuk på honom) Och jag sitter för tillfället här men ska nog gå ut och njuta av sommarkvällen och grillspetten alldeles strax.

Aja, ha en underbar Lördag, tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0