Roande telefonsamtal

Avslutade ett långt samtal med Andreas för en halvtimme sen och trots att vi inte pratat i telefon (bortsett från skype) på över ett år så är det alltid lika roande. Var lite osäker på om han skulle uppskatta ett samtal från mig nu när hans tjej vart med och hälsat på här i Sverige men det gjorde han. Andreas är största retstickan jag känner men jag kan inte låta bli att skratta samtidigt som jag låtsas bli sårad, hur trovärdig är man då? Inte det minsta men det är iaf väldigt roligt att prata i telefon med honom, så det gjorde väl min kväll så att säga.

Övrigt idag då, jo maten jag lagade tidigare blev väldigt god, kyckling, ris och wokade grönsaker, så jag åt massvis. Därefter fastnade jag inte helt oväntat i min bok innan jag åkte ner till Kungsmässan för att möta mamma och kolla lite affärer innan jag åkte till träningen. Jag hittade en supersöt sommarklänning i modell lång som jag blev kär i så den följde såklart med hem.

Träningen gick sådär idag, kände av ryggen hela träningen och det är aldrig kul. Min förbaskade rygg påverkade mig negativt hela träningen och inget kändes riktigt bra, men jag bad sjukgymnasten Mia tejpa ihop mig efter träningen så att jag iaf slipper en behandling just nu.

Nu ska jag nog dra mig mot sängen och kanske läsa ytterligare ett kapitel innan jag slocknar för dagen.
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0