Så var min student!... GRYM

Som de flesta vet så tog jag studenten i tisdags (två dagar sen) och min dag var helt fantastisk! Vi började med champangefrukost vid 7.30 och sedan var det håll igång fram tills att jag kom hem efter studentfesten kl 4.00 på morgonen.

Det är inte lätt att förklara hur underbar min student var, man måste liksom ha varit med för att förstå vilken mäktig känsla det var!
Så därför så tänker jag bara dra dagen i korthet bara för sakens skull!

7.30 champangefrukost hos Erik där vi även åt jordgubbar och glass.
8.30 klassfotografering (som vissa kom försent till)
9.00 samling i klassrummet där Lena snackade lite och visade bildspel med massa bilder från våra tre år på skolan.
10.00 samling med alla naturklasser i 210an där rektorn delade ut studentpremier. Jag fick ta emot 1000kr för bra betyg.
10.40 grymt mycket taggning i klassrummet med hög musik och såklart underbara klasskamrater.
11.30 Pyntade vi flaket med våra lakan, ballonger, björkris och flaggor.
12.00 Studentlunch i idrottshuset med alla studenter, lite seg början men mäktig avslutning!
14.05 UTSPRING!!!!!!
15.00-16.30 flakåkning runt om i stan, vi hade lätt snyggaste lastbilen!
17.00-20.30 Mottagning hemma, riktigt god mat, fina presenter och trevliga gäster.
21.00-03.00 FEST!! först sejlden med klassen sedan hardrock med hela skolan, grymaste kvällen.
04.00 sovdags

Det var min student i korthet men den var otroligt grym, vill göra om det igen!

Nu såhär två dagar senare tycker jag att det är väldigt sorgligt att skolan är slut och vill inte alls bli vuxen.
Är förresten lite sjuk också, jätte ont i halsen, hängig och hade även lite feber i morse, inget kul. Träningsvärk i massor oxå efter gymträningen igår, nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0