She

Idag har jag faktiskt inte gjort någonting, väldigt skönt, måste verkligen se till att bli frisk på riktigt nu. Har läst väldigt mycket i min bok och sovit någon timme. Inte speciellt spännande faktiskt  MEN jag har gjort en rolig sak idag, jag har åkt longboard för första gången och jag ramlade inte en enda gång. Duktigt av mig, nu ska jag öva så jag kan åka ordentligt sen, wihoo.

Nu sitter jag framför TV'n och kollar på en ny serie, Miami Medical, väldigt bra första intryck så vi får väl se om det kan vara nått att se nu när Bones är slut. Efter detta så är det en film som jag tänkte se, Kärlek på Menyn heter den, låter som en klichig romantisk drama av nått slag, aja blir nog en okej kväll iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0