thats the way i wan't it

Idag har jag ägnat hela förmiddagen åt att försöka kurera mig genom att sitta på altanen i bikini och steka mig, vet inte om det fungerade men lite färg fick jag iaf. Fortsatte för övrigt att läsa i min bok, och på två dagar har jag läst nästan 400 sidor, bra bok helt enkelt!
När jag tröttnat på läsandet en stund så bestämde jag mig för att göra en kladdkakstårta eftersom mamma fyller år idag. Den blev jätte god och det finns fortfarande en hel del kvar, mums! (en liten del får följa med till jobbet imon)
Kvällen spenderades som vanligt i heidhallen med handbollsträning och sedan löpning, min förkyldning hämmade mig lite men det kändes ändå okej..

Nu sitter jag här nyduschad och funderar på om det börjar bli dags för sängen, det är ju jobb på schemat imorgon! 9.45-18.15 är det som gäller och därefter blir det en vända till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0