Tonight's gonna be a GOOD night!

Gårdagen började sådär med ett 20minuter försenat tåg vilket gjorde att jag kom försen till jobbet, jag hatar västtrafik! Aja, var en väldigt, väldigt lugn dag på jobbet, vi var stundtals mer personal än besökare i RS, inte så mycket att göra precis. Men en nice dag på jobbet iaf.
När jag slutat jobbet bar det av till järnbrott för att besöka Majas studentmottagning, mycket prat och fniss innan jag begav mig hemåt strax efter 8 på kvällen...

Idag började dagen med ett bålpass, dumt egentligen eftersom jag har spinning och bodypump ikväll, men att fuska med gymträningen lurar ingen och eftersom jag inte hann träna något igår så fick jag ju göra det idag.
Har äntligen lagat mina skor som gick sönder på studenten så nu kan jag använda dem ikväll! Ska nämligen till en arbetskamrat i högsbo(?) efter träningen ikväll för att umgås med mina supergoa kollegor, kommer bli riktigt nice, blir eventuellt utgång också.

Nu ska jag dega några timmar innan träningen börjar!
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0