Tuesday bloody tuesday

Igår hade jag en helt suverän dag rakt igenom! Några timmar på stranden i åsa för att lira beachvolley med Filip och Co. Därefter en go träning som sög rejält i benen mot slutet för att sedan avsluta kvällen hos Anton med sushi och en mängd goa skratt! Var hemma 01:15 och jag somnade direkt efter att ha tränat hårt och skrattat otroligt mycket. '

Idag var planen att kunna ligga på stranden en stund innan träningen men det gick bara i en timme innan jag höll på att frysa häcken av mig och åkte hem istället. Tog en vända på kungsmässan och köpte en ny BH, lite nagellack och födelsedagspresent till min älskade bror som snart fyller 18.
Träningen gick suveränt trots enorm träningsvärk i både rumpa och baksida lår, löpningen sedan var nog droppen, all kraft gick ur mig och jag fick verkligen kämpa mig igenom 35min löpning.
Har precis sett klart en film och fått härligt med info om vad som händer de närmsta helgerna, låter riktigt roligt!

Imorgon blir det först HLR 13.00 på jobbet, därefter magdans med alla guider (lite läskigt) för att sedan fortsätta med inspirerande föreläsningar och afterwork. Låter som en riktig toppen dag!

Nu ska jag snart dra mig mot sängen. tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0