100317

Efter att ha frusit hela natten så väckte mamma mig vid 6.15 och det var dags att göra sig i ordning för träningen.
Det blev ett segt MAQ-pass idag, därefter blev det en hel del degande (läs fotboll) i gymmet innan vi fick gå och duscha. Efter den som vanligt goda frullen hade jag en längre rast innan jag hade mitt betygssnack i fysikB, gick som jag trodde och jag kommer få det betyget som jag gjort mig förtjänt av.

Därefter ställde Jag, Dea, Erik och Johan oss först i kön för att köpa balbiljetter, när det var gjort var klockan typ 11.00 och jag slutade för dagen.

Gick en sväng på stan innan jag åkte hem oxå, köpte dock inget idag men det kommer nog snart om jag känner mig själv rätt!

När jag kom hem satte jag mig ner med arkitektprovet och började ordentligt på den första bilden, efter nästan 2 timmar vid ritbordet började hungern göra sig påmind och jag käkade en välförtjänt måltid.

Därefter hamnade jag här och nu tänkte jag starta ett avsnitt av andra avenyn!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0