1mars, är det vår nu?

Idag är det första dagen i årets första vårmånad, men än ligger det snö på marken. Visserligen är den på väg bort nu och istället är det regn och några få plusgrader, men snart är marken grön och fin och jag längtar efter solglasögon, skinnjacka och converse, ge mig snart!

Förövrigt idag då, började dagen med morgonträning där jag körde ett jobbigt pyramidpass för benen, gaah, och så kom "snyggmackan" (våran gymtränare som förövrigt är utsedd till sveriges man) haha och plågade mig mer än nödvändigt, körde egentligen inte så tungt, men repetionerna gav massor, har redan träningsvärk!

Sen var det redovisning på engelskan, och dumma jag hade inte alls övat så bra som jag borde, men mina klasskamrater sa att de förstod allt jag sa och att det var helt okej redovisat, trots att jag tyckte det gick skit!

Sen slutade jag (eller ah, matten var frivillig) och begav mig hemåt. När jag kom hem satte jag mig direkt med projektrapporten, kände mig tvungen att göra klart ett första utkast nu, fick dock bryta mitt i för att hinna till träningen, och vet ni va? Jag CYKLADE till tåget, woho, längesen man kunde göra det! Inte lika kul att cykla hem sen när marken frusit men jag klarade mig utan vurpor den här gången. När jag kom hem tog jag itu med det sista på rapporten innan jag kände att jag ville lämna ifrån mig den. Hoppas på bra respons nu så att jag kan förbättra den!

Sedan dess har jag bara gjort ingenting, ska dra mig mot sängen nu!
Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0