And so there is monday..

Helt okej dag idag måste jag säga, även om jag absolut inte kunde somna igår kväll och låg vaken och tänkte jätte länge.
Menmen, kom iaf upp ur sängen och åkte till skolan för att fylla i den obligatoriska RIG-enkäten, detta tog typ 15minuter och därefter satt vi alla treor i deg och väntade på frukosten.

Klockan 9.00 stod vi och nästan tryckte in dörren till bamba, så hungriga var vi och det var lätt godaste frullen idag! Mannagryn, tekaka och ägg = mums!

En timme senare var det dags för engelska och jag, Andréa och Malin var jätte duktiga när vi slängde ihop en dialog med glosorna vi hade i läxa. Sen gjorde vi faktiskt inte så mycket mer den lektionen.

Efter lektionen hade jag håltimma (as usuall) och jag satt och plugga lite religion och passade även på att svara liseberg och tacka nej till jobberbjudandet till sommaren. Låter lite mysko va? MEN, jag har fått det bästa tänkbara jobbet! Jag ska jobba på Universeum, weeei!

Lektionen jag väntade på var matte och vi hade en liten genomgång och räknade sedan ett antal uppgifter innan vi slutligen fick reda på provresultaten, ett VG för min del så det får jag väl vara nöjd med.

När jag kom hem satte jag mig ner och påbörjade nästa bild på arkitektprovet, är faktiskt väldigt nöjd med min lite komiska bild, hehe!

Har även pluggat religion i över en timme så nu belönar jag mig själv med biggest looser!

Marcus är en osocial bajskorv oxå! blää på dig!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0