Äntligen fredag!

Eftersom det är fredag så började dagen som vanligt med morgonträning. Jag och Sanna körde en ordentligt pass, knäböj, frivändningar, ryck och bänkpress. Vilade inga längre stunder på hela passet, härligt! Detta kommer förhoppningsvis kännas lite imorgon.
Efter träning och frulle så blev det religion i 1,5 timme, sedan slutade jag för dagen.

På vägen hem tog jag en sväng förbi kungsmässan för att hitta ett par svarta jeansleggings att ha till nästa helgs lagfest. Kollade även på en tjocktröja som jag vill ha och en ny träningsväska i storlek mindre för att slippa konka runt på min megaväska jämt.

Nu sitter jag hemma och väntar in träningen, ska en vända förbi freeport innan bara, så nu blir det nog käk! :)
Efter träningen blir det mys i soffan, det gillas starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0