Besök på Chalmersdagen!

Idag har jag, Erik och Lukas varit på öppethus på Chalmers för att lyssna på seminarier och få information om de utbildningar vi är intresserade av. Ett jätte lyckat besök, fick bra svar på mina frågor och seminarierna var riktigt bra! Blir riktigt lockad till studentlivet nu, hur sjukt det än låter att bli lockad att plugga!

När vi var nöjda drog jag och Erik till skolan för att käka pankakor, därefter åkte jag hem för att sätta mig med arkitektprovet som jag började på igår, första bilden börjar bli klar och jag är väldigt nöjd med den.

Har pluggat lite religion också, ska läsa det sista om kristendomen alldeles strax!

Ikväll blir det till heidhallen och kolla när damerna tar emot Sävehof i den andra kvartsfinalen. Hoppas på en bra match!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0