bra dag!!!

Idag har det vart en riktigt lyckad dag trots att jag var fruktansvärt omotiverad och trött när jag vaknade.
Körde ett tungt bålpass på morgonträningen och det känner jag av nu, det plus den smärtan jag redan hade innan.
Hade engelska som första lektion och vi fick tillbaks provet vi gjorde för ett tag sedan och jag fick ett ganska högt VG, dessutom MVG på mitt curricilum vitae (CV), gött!
Sedan passade jag på att göra engelskaläxan innan jag begav mig till Universeum för en arbetsintervju.
Intervjun gick bra och det var roligt att träffa Elin igen, hon var också där för intervjuns skull.

Vid halv fyra begav jag mig hemåt och en timme senare satt jag vid köksbordet och åt mat! Har även pluggat lite fysik sedan jag kom hem och hoppas att jag kommer kunna göra bra ifrån mig på provet på onsdag!
Nu sitter jag och kollar TV och funderar på lite småsaker...


TJOFRÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0