Don't bring flowers after I'm dead!

Jaha ännu en skolvecka, det börjar närma sig studenten nu! Hade iaf idrottspsykologi på morgonträningen, alltså teori. Därefter väntade en nästan två timmar lång religionslektion.
Idag bestämde jag mig för att vara lite duktig och stanna kvar i skolan under den långa håltimman i väntan på svenskalektionen, och fy så långsamt tiden gick. Hann plugga massa matte, gå igenom typ hela skolan och dega medans de andra hade biologiprov, inte så kul! Nästa vecka tänker jag inte göra samma sak iaf! Hellre sluta 11.50 än 14.30!

När jag ut ur skolan höll jag på å dö i min vinterjacka, äntligen svettas man i dunjacka, kanske kan det äntligen bli vår?! Ialla fall så vart jag hemma vid halv 4 och under de två timmar jag vart hemma hittills har det inte hänt mycket! Har gjort en paj som jag ska äta innan träningen så den står i ugnen och blir god!

Annars, träning till 20.30 och därefter hem och kurra ihop sig med godisskålen i soffan! '
Imorgon är det nämligen två matcher på g, först kungälv med djelit och därefter möter vi a-flickorna med heid2/3. Sen får vi se vad som händer, lugn kväll iaf! Match mot PIF i div1 på söndag, hoppas på ett inhopp den här gången!

tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0