Duktiga elin är i farten!

Eftersom jag är ledig från skolan idag så unnade jag mig en rejäl sovmorgon, vaknade 10.20 av mamma som fönade håret och tyckte att det var lika bra att gå upp då.
Gjorde mig en riktigt god frukost, mannagrynsgröt och ostmackor, mums!

Efter frukosten tog jag tag i allt det där som gör en till världens bästa dotter, nämligen vika och stryka ren tvätt, hänga tvätt, dammsuga både köket och mitt eget rum, plocka ur diskmaskinen och gå ut med komposten.
Heja mig!

Nu sitter jag framför datorn och fördriver tiden så att jag kan gå till Osteopaten Niclaes så att han kan fixa min rygg! Utan hans magiska händer hade nog min rygg varit ganska kapputt vid det här laget, i sex år har han hjälpt mig, guld värt! Och tack mamma och pappa som betalar den inte allt för billiga kostnaden för att min rygg ska må bra!

Efter Osteopatbesöket ska jag gå en promenix till ClaesOlsson för att köpa ett akvarellblock, och kanske något annat kul, vem vet!

Tjofräs

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du är duktig, men kan kan man ju vara när man får något igen, eller. Ha en bra dag. Kram

2010-03-11 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0