Everybody hurts

Ursch, ingen bra dag idag! Tur att jag har så underbara klasskompisar runt mig!
Kunde definitivt inte somna igår kväll, låg bara och tänkte en massa och när jag väl somna så sov jag oroligt och vaknade fruktansvärt trött och omotiverad, ville bara dra täcket över huvudet och somna om igen.

Men jag tog mig upp och åkte till skolan för att träna, trots mitt loja humör tog jag mig igenom dagens program (som var armar och axlar) med hjälp av Cassandra.

Efter träningen blev det iaf frukost och snack innan det blev dags för lektioner...
Engelska stod först på schemat och efter en timmes lektion slutade vi och jag och johan satte oss i bibblan för att plugga lite extra på matten. Efter en lång och ovanligt seg håltimma var det äntligen dags för prov i matte-diskret. Jag tror provet gick bra, kändes som det iaf och vi får väl se vilket betyg det räcker till.

Nu under eftermiddagen har jag bara varit helt borta, legat i soffan och kollat på barnkanalen typ. Gjorde köttfärsås förut också och ska väl alldeles strax gå ner och äta den.

Ikäll blir det ett skivstångspass på friskis, måste få koppla bort tankarna lite, tänker verkligen ge gärnet på passet! Så en timmes träning mellan åtta och nio sedan blir det hem och äta lite kvällsmat och sova tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0