Friday and it's partytime?!

Ursch så seg jag var imorse, hade verkligen ingen ork att träna så kom bara igenom drygt halva programmet och några bålövningar. Inte roligt alls!

Första och enda lektionen idag var religion, nästan två timmars snack om kristendom, rätt okej faktiskt. Redovisade även "det heliga vattnet" och är rätt nöjd med det.

På vägen hem var tåget sent vilket ledde till att jag och Pontus missade bussen, men det gjorde inget för vi tog en promenad i det soliga vädret hem istället, jätte skönt!

Nu sitter jag och funderar på kvällen, först träning och sen uttgång, hur skall jag hinna detta? Jag vill så himla gärna hänga med ut ikväll, fira Malin och dansa en massa! Aja, på nått sätt måste jag lösa det, får väl åka hem tidigare från träningen idag, jo så får det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0