Gameday x2

Efter en välförtjänt sovmorgon åkte jag till heidhallen för dagens första match, heid2-hisingen, och något hemskt har verkligen hänt med det här laget, de senaste 3 matcherna finns varken anfall eller försvar, bara en massa individer som försöker rädda matchen på egen hand, det funkar inte, tyvärr. Det var absolut inte kul att stå den här matchen, ledsen tjejer men jag köper inte erat spel längre! Andra halvlek var katastrof och jag gav helt enkelt upp, jag orkade inte längre! Aja det blev en storförlust och jag var riktigt arg och besviken efter...

Efter matchen blev det en snabbis hem för att äta tacos med la familla innan jag och pappa satte oss i bilen och åkte upp till Alingsås för att lira näst sista matchen i DJ-elit. 

Matchen började jämt men i slutet av första halvlek kunde vi dra ifrån och vi höll undan riktigt bra och smällde på ordentligt och kunde promenera hem segern, 20-34. Roligare match än i morse iaf, skönt att få göra en bra match oxå så att dagen inte blev helt misslyckad!

När jag kom hem blev det dusch och käk och nu kollar jag på kärleken checkar in, jätte mysig film.

Imorgon blir det skola som vanligt, ska fylla i någon enkät på morgonträningen så ingen vanlig träning iaf, därefter engelska och matte innan jag slutar. Är alltså helt träningsledig imorgon, och det är sååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0