gameday!

Idag har det varit full rulle hela dagen!
Uppgång 8.20 för att åka ut till mammas jobb och sätta fast tråden (som jag har på insidan av tänderna) som lossnade på träningen igår.
Därefter åkte jag, mamma och pappa in till stan för att mysa lite, hann gå en sväng i haga och fika lite innan jag var tvungen att åka till matchsamlingen...

Match nr 1: mot Kungälv.

Vi åkte på en snörplig förlust sist och var rejält revanshsugna och vår kämparinsatts idag gav 2 poäng, 21-19 blev slutresultatet.

Match nr 2: heid2-heid3
Kamp om seriesegern mot A-flickorna och sorry att jag säger det tjejer men vi sög. Riktigt riktigt dålig match. Förlorade med fem, inte roligt alls! Riktigt besviken! Tur att jag iaf fick en vinnst med mig hem.

På vägen hem blev det BK, gott efter 8 timmar utan riktig mat!
När vi väl kom hem så blev det matteplugg en stund innan jag fick skjutsa mamma och pappa till Lena och Sven, ska hämta dom där senare oxå.

Kvällen spenderar jag ensam i soffan, framför melodifestivalen med lite chocklad och så hejar jag på Eric Saade så klart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0