Kär i kärleken?!

Träningen idag var riktigt rolig, förutom att vi "gamla" torskade i allt typ!
Vi började träningen med fotboll och med Magnus regler får man göra mål från halva plan och då finns dom där pricksäkra jävlarna som bara kan svina och sätta på as långt avstånd, tyvärr var ingen av dom i vårt lag, så vi fick stryk!
Därefter hade vi lite staffeter som vi också förlora i och tillsist innan vi gick på bollarna"Jätten-Häxan-Dvärgen" (typ sten sax påse) och där vann vi! weeeoo!
Eftersom jag trodde att vi skulle leka hela träningen hade jag inga knäskydd på mig när jag ställde mig i målet och stå utan knäskydd är INTE kul, jag kommer va blå på båda knäna imon, ursch! Aja det gick ganska okej ändå på träningen fast det kändes läskigt när det var alldeles tomt på knäna.

På vägen hem pratade jag i telefon med Sandra, min älskling! Mitt liv blir alltid så mycket bättre när jag får prata med dig, du får mig alltid på bra humör, trots att mitt liv egentligen suger rätt hårt just nu. Saknar dig massor! <3

När jag pratat klart med min favorit brud så åt jag semla och duscha och nu är det dags att hoppa i säng, ett distanslöp-pass väntar imorgonbitt!

Over and out!
Tjofräs

Kommentarer
Postat av: Anonym

aws, im glad i make u happy giiiiiiirly

2010-03-24 @ 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0