Kvällen räddad!

Idag har det varit en lite smått slitsam dag!
Först ett stenhårt spinningpass på morgonträningen, högt flås och massor av svett, och nästan mjölksyra, så nu har jag iaf gjort ett konditionspass den här veckan!
Därefter fysiklektion som gick ut på att plugga till provet, hann inte så långt eftersom det var roligare att snacka med Andréa. Egentligen skulle jag ha slutat här, 11.40, men inte idag!
Skoldagen avslutades med tre timmar på Universeum, guidning för tvåorna som en redovisning av vad vi gjort som projektarbete. Det var roligt, men svårt eftersom vissa verkade totalt ointresserade och absolut inte ville prova något eller ens lyssna. Aja, det gick bra ändå och jag är nöjd!
Var hemma igen vid 16.00 och då passade jag på att äta i lugn och ro innan jag satte mig ner och gjorde en mängd fysikuppgifter, skönt att jag faktiskt förstår det mesta också, hoppas att provet går riktigt bra nu!

Idag är det ju onsdag, vilket innebär att jag har en träningsledig kväll men inte tjurar jag för det, nehe! Idag är det nämligen massa bra program på TV! Kvällen räddas av andra avenyn, grey's anatomy och true blood! Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0