Laddar inför lov!

Idag har det varit en riktigt skön skoldag...
Först morgonträning där jag körde MAQ, hann faktiskt igenom hela programmet idag, de va nice, Jenny hjälpte mig att sträcka ut mina fruktansvärt stela höfter, smääärta! Men aja, det blev ju bättre efteråt.
Innan engelskan så var det såklart frulle och massa snack. På engelskan sen så gjorde vi en nyhetsquiz och en stencil med idiom, lektionen flöt på och vi sluta typ 30min tidigare så jag som egentligen skulle haft 2,5 timmes hål efter fick gå hem. skönt!

Nu sitter jag hemma och ska snart käka nått innan jag måste ut till mammas jobb och hämta bilen innan träningen för jag har absolut ingen lust att åka tåg och vagn idag.

Sista träningen med juniorerna idag, och det blir säsongens sista fotbollsmatch, gamla mot unga. Efter träningen blir det ett sista möte och sen är det vila i nån månad! Det behövs!

Aja.. tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0