Manboy

Efter att ha kollat på melodifestivalen igår så kom jag på något jag skull e skrivit för några veckor sen, nämligen att Erik Sade är sjuuukt snygg! Dessutom sätter sig låten Manboy ordentligt och den är riktigt bra enligt mig!

 


Idag för övrigt har det varit GAMEDAY! Hemmamatch mot Kropps, som kunde slutat hur som helst, men det blev oavgjort (26-26) efter att vi legat under nästan hela matchen. Jag spelade fruktansvärt dåligt idag, är jätte missnöjd, men jag kan ju inte göra annat än mitt bästa trots att ryggen förstörde för mig idag. Måste dock säga att jag är förvånad över att Kropps får spela så förbannat fult, både bakåt och framåt och aldrig få något emot sig.

Nu sitter jag hemma och väntar på att Project runnaway ska börja!

Tjofräs


Kommentarer
Postat av: sm

Han är inte manboy han är sexyboy!!

2010-03-08 @ 18:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0