Millenium

Kollade precis på första avsnittet i Millenium serien och jävlar (förlåt för svordomen mamma) vad bra den är! Sjukt att jag inte fallit för böckerna när mamma varit på mig om att jag verkligen borde läsa dem. Aja, får väl ta det i sommar när jag ligger där på beachen!

Förövrigt idag så sov jag väldigt länge och bara degade fram till matchsamlingen 14.30, och efter 40minuters var min aktiva del över, men som jag hejade där från bänken. Spelet i första halvlek, det var verkligen underbart att se, ni var grymma ute på plan, ledning med 19-14 i halvlek mot Höör/H65 och vi började andra halvlek lika bra, men vid ställningen 25-17 gick motståndarna ut på pungt och hela vårat spel raserade, de gick i kapp och även när punkten försvann så hände inget och idag åkte vi minst sagt på en snörplig förlust (28-31), men bra kämpat iaf, vi var värda en seger idag, tycker iaf jag!
Nu är säsongen slut för div1-laget och det återstår endast 4 juniormatcher för min del innan jag får min värdefulla vila, innan försäsongen drar igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0