Ny telefon !

Helt okej dag idag, började 10.20 med svenska, lyssnade på lite gamla visor och sedan fick vi gå. Nästa lektion var religion och läraren repeterade mest det hon sa förra veckan så lyssnade inte så noga.
Till lunch fick vi vårrullar och det är äckligt, därefter hade vi engelska och vi lyssnade på redovisningar sen fick vi göra vad vi ville typ.

Var iaf hemma till tre och då hade jag hämtat min nya mobil som kom på posten också. Satt as länge och la över lite nummer och lekte men nu ligger den på laddning. Så länge som jag velat ha den här telefonen och nu när min gamla nästan gett upp helt tyckte jag att det var dags!

BTW, mina låga, vita converse kom igår också, nice!!



Nu ska jag äta mat och sen blir det träning!
Tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0