Nyfärgad och Nyklippt!

Idag har jag haft en riktigt bra dag hittills! Började med två timmar i skolan där det blev matte och fysik, gött! Därefter åkte jag till Jessica på Make me och fick hjälp med mitt hår, det behövdes verkligen en uppfräshning.
Efter nästan tre timmar i frisörsstolen fick jag se resultatet och jag är så fruktansvärt nöjd, det är verkligen jätte snyggt!  Längden är nästan den samma, bara toppat, färgen är lite rödare och ljusare. Tusen tack Jessi!

Förövrigt blir det träning ikväll(natt) 21-22.30, ingen rolig tid alls! Dessutom har jag lyssnat på världens bästa låt flera gånger om idag, nämligen Simple Plans- Everytime.

Bra dag idag, (förutom den sena träningstiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0