Penna och papper är bot på det mesta!

Med en penna och ett papper kan jag bota mig mot allt jobbigt, lindra smärta och bli på gott humör, hur underbart är inte det! Att måla är verkligen avkopplande och fungerar perfekt när jag är stressad, arg, ledsen eller uttråkad, det är en skön känsla att kunna stänga ute allt som negativt för en stund och ibland är det verkligen nödvändigt!

Sitter förövrigt och skissar på den tredje delen av arkitektprovet, men har inte kommit någon vart mer än att jag målade en jätte snygg skiss på ett par converse. Inte riktigt det som var meningen, men kanske kan använda den på nått sätt ändå. Aja, tänkte iaf börja på första delen i helgen om jag hinner, hoppas jag får sån där super känsla så att bilden verkligen blir riktigt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0