Regn!

Ursch vilket skitväder det har varit idag, det gillas inte!
Imorse började dagen med ett handbollspass där vi spelade trippelboll, fotarbete, skottserier och strech. Riktigt roligt måste jag säga, även om jag var lite seg till en början!

Därefter vart det frulle och fysik innan jag satte mig i biblioteket för att klura lite på matten innan jag begav mig till Universeum för ett introduktionsmöte.
ÅÅH, det ska bli så roligt, nu börjar det på riktigt, med inskolning och påläsning och allt. Första riktiga dagen på Universeum är den 16 April och jag längtar! Fick tröjor och personalkort och massor av information så nu har jag faktiskt mitt första riktiga jobb!

När jag kom hem så blev det en sväng till stan med mamma för att kika på studentklänningar, kom dock hem med en skinnkjol istället.

Sedan blev det hem återigen för att fixa deklartionen, skicka in lite uppgifter till Universeum och därefter till gymmet. Det är alltid lika skönt att gymma, man känner sig så duktig efteråt och mår riktigt bra!

Nu sitter jag här svettig och äcklig och kollar på Andra Avenyn, sen blir det True blood, myys!
Ska väl försöka duscha så småningom också!

Imorgon är jag ledig och ska tillbringa iaf hela förmiddagen med projektrapporten!! Den MÅSTE blir klar nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

:O Ja du får ha de så roligt på Universeum.... får väl komma och hälsa på dig, har trots allt fri entré hos er ;)

2010-03-31 @ 23:29:35
URL: http://emmautanv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0