REM-everybody hurts

Ursch, idag är verkligen ingen bra dag, har varit nära till tårar konstant, men jag vet att mitt val var rätt! Det suger att behöva göra såhär mot sina känslor men jag var tvungen, kunde inte låta dig såra mig mera!

Igår när jag åkte från Mikael för sista gången spelades REM's everybody hurts på radion och självklart störtlipade jag hela vägen hem, jag grät av både sorg och lättnat.
Sorg för att det här var absolut inte det jag ville med vårat förhållande, jag ville kämpa, ville fortsätta älska dig, ville att allt skulle bli bra men jag orkade inte kämpa för något som du inte längre verkade villja.
Jag grät av lättnad för att jag nu visste att jag aldrig mer skulle behöva bli sårad av dig, att jag visste att jag förtjänar så mycket bättre och nu kan få det och att jag aldrig mer behöver vara ledsen för dina misstag.

Det är fruktansvärt blandade känslor när man gör saker man är tvungen till för att skydda sig själv än om man gör det man egentligen vill. Men jag orkade verkligen inte längre!

Nu behöver jag en kram och ett par uppmuntrande ord, så att tårarna slutar rinna!

Jag känner nu oxå hur oerhört mycket jag saknar Sandra, min själsfrende och personen som alltid står på min sida oavsett vad, som alltid har en tröstande famn och massor av uppmuntrande ord tillövers. <3


Kommentarer
Postat av: sandra

aww, stumpan :(. jag vet hur jävla jobbigt det är men du har verkligen gjort det rätt för dig. Du kommer må sååå mycket bättre snart. Jag lovar jag lovar!.. Jag vet vad du går igenom. Men var dag från och med nu kommer bli ljusare och ljusare! love you hun

2010-03-16 @ 07:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0