snurrigt och virrigt!

Körde ett riktigt tungt spinningpass på morgonträningen, jätte skönt och svettigt!

Hade fysikprov på kärnkraft 10.30 och satt i nästan 1,5 timme med uppgifterna, tror att det gick bra faktiskt! Därefter var min dags slut!

Träffade Mikael i stan 12.00 och vi gick en sväng till Condeco och fikade sen till Panduro för att köpa lite smågrejer inför arkitektprovet som jag tänkte börja på i helgen, sen gick vi och snackade länge innan vi åkte hem till mig för att fortsätta prata och umgås lite, ni som känner mig vet vad det handlade om och just nu är det lite snurrigt och virrigt men vi får se hur det blir!

Mikael åkte hem för bara några minuter sen och jag sitter och kollar på TV och funderar lite. Kvällen blir lugn med Grey's och True blood, inget plugg alls!

Imorgon är jag ledig så det blir nog en välförtjänt sovmorgon och förhoppningsvis kan jag komma ut och springa en runda imorgon, vore gött!
Ska till Niclaes 14.30 för att få fixat ryggen ännu en gång, hoppas jag klarar resten av säsongen utan att ha ont nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0