*suck*

Ungefär så lät det när jag satte mig ner här, är trött, sliten, trasig, arg, besviken, ledsen, fundersam osv. Det är mycket som rör sig i mitt lilla huvud just nu och jag vet inte hur och vad jag skall gå till väga med allt. Men det löser sig förhoppningsvis!

Träningen idag gick bra, ganska rolig faktiskt, däremot ett mindre roligt samtal med tränaren, som jag för övrigt är otroligt besviken på just nu!

Aja, när jag kom hem för en stund sen så vart det mat och godis, och nu sitter jag och väntar på resultatshowen i Let's dance, blir nog tidigt i säng ikväll eftersom det inte lär hända något mer spännande och jag är riktigt trött!

Imorgon är det dags för sista matchen i div1 (mot Höör/H65, hemma) den här säsongen och som vanligt är det bänken som är min plats. Får väl hoppas att jag får komma in något nu när det ändå är sista matchen, men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0