Tisdag 30/3

Började dagen med en liten sovmorgon, började 10.20 med Svenska och därefter Religion, där läraren snacka om våldtäckter genom tiderna, blää!
Därefter lunch och Engelskaprov, ett jätte stort sådan och svårt, hoppas det gick bra ändå!

Innan fotolektionen hade jag och Johan håltimme och begav oss till skateparken för att fota lite, och efter en timme var mina fingrar som isbitar och vi gick tillbaks till skolan för att sätta oss i datasalen och göra i ordning bilderna för redovisning. Trots min lilla pruttkamera lyckades jag fånga ett och annat hopp iaf.

När jag kom hem blev det käk med brorsan och sedan satte jag mig och skrev ner vilka rubriker jag ska ha med i fördjupningsrapporten, därefter försökte jag mig på instuderingsfrågorna till idrottsprovet och tillsist gjorde jag en handkolorering i PS som tillhör fotokursen. Lite plugg har det blivit gjort idag iaf..

Kvällen blir tidig eftersom jag ska upp och träna imonbitti...

Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0